22 września 2014

Czas na ciepły koc



Wizyta u lekarza zakończona pełnym sukcesem, czyli mam skierowanie na badanie, którego potrzebuję, plus zupełnie gratis tydzień zwolnienia. 
 
Zaczęłam już dzisiaj wymieniać garderobę z letniej na tę bardziej jesienną, a nawet już zimową!
Czas już też by wyciągnąć ciepły koc do otulania się wieczorami. 



Mimo, że nie byłam dzisiaj w pracy, to miałam parę spraw do załatwienia na mieście i jestem bardzo śpiąca, a jeszcze trochę nauki dzisiaj przede mną, więc dobranoc!

2 komentarze:

  1. a ja staram się jak mogę odgonić jeszcze te myśli o grubych swetrach i ciepłych kocach, chociaż robi się to coraz trudniejsze..

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie! pora wyciągać cieplutkie sweterki i kocyki - uwielbiam to :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe oraz spam nie są mile widziane, natomiast za wszystkie pozostałe bardzo dziękuję;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...