21 sierpnia 2014

Torba z Maroko



W tym roku jarmark w Gdańsku odwiedzili kupcy z Maroko. Była to fantastyczna okazja do kupienia rzeczy niecodziennych, oryginalnych i jedynych w swoim rodzaju. Mimo dość wysokich cen zawsze można było prę groszy utargować. 

W jednym z namiotów zobaczyłam torbę, która wprawiła mnie w zachwyt. A mi jest strasznie szkoda kasy na ciuchy (zamiast tego wydaję fortunę na kosmetyki), ale K. widząc moją rekcję postanowił zrobić mi prezent i dostałam od niego tę torbę. Choć wzbraniałam się bardzo , bo nie  lubię drogich prezentów, to muszę przyznać, że nie rozstaję się z nią!

AKTUALIZACJA: Jest rok 2017, ja wciąż kocham tę torbę, noszę ją regularnie, mieści się w niej wszystko. Dodam o tym osobny wpis i podlinkuję tu


3 komentarze:

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...