25 sierpnia 2014

Rozpusta!




Ale to był weekend! Wypoczęłam jak nigdy! Całą niedzielę spędziłam w łóżku, a K. mi tylko pod nos pizzę podstawiał.

 A dzisiaj spotkała mnie przemiła niespodzianka; do końca października mam do wykorzystania siedem wolnych dni, rozpusta! 

Dzisiaj też podjęłam decyzję o pójściu do szkoły na kierunek terapeuta zajęciowy. Szkoła dwuletnia, więc trochę słabo, ale kierunek mega fajny!
(MAŁA AKTUALIZACJA: Ostatecznie nie zdecydowałam się podjąć nauki na kierunku terapeuta zajęciowy)

2 komentarze:

  1. Powodzenia, kierunek przyszłościowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajna ta niedziela! :D
    kierunek interesujący - powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...