08 sierpnia 2014

Prezent na panieński


Dałam radę, znalazłam prezent  na panieński! 





 
Gra erotyczna! Podobno mocno pikantna. A w innym wpisie pochwalę się grą kupioną dla mojego narzeczonego na imieniny.

Mimo, że dzisiejszy mój dzień w pracy zaczął się od zobaczenia martwej pacjentki, to później było tylko lepiej i czas mijał bardzo szybko. Świadomość, że nie muszę wstać jutro o 4.45 jest cudowna.

Nie wiem co ubrać jutro tak by pasowało najpierw na imieniny teścia, a potem na panieński, bez szansy przebrania się pomiędzy tymi imprezami.

2 komentarze:

  1. Witaj Kochana :*
    Oj jak dawno u Ciebie nie byłam.
    Prezent pierwsza klasa, super!!
    Mam nadzieję, że udało się wykombinowac jakiś pasujący strój na obie obie okazje :)
    Buziaki i dobrej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ho ho ciekawe czy fajnie się grało :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe oraz spam nie są mile widziane, natomiast za wszystkie pozostałe bardzo dziękuję;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...