07 sierpnia 2014

Na ostatnią chwilę

Widziałam dzisiaj rzeczy, których absolutnie nie chciałam widzieć (taka praca). Ale gdy wracałam do domu zrekompensowane mi to zostało uśmiechem od przystojniaka z seksownym tatuażem wokół talii.

Poza tym zostałam zaproszona na wieczór panieński mojej kuzynki. W sumie super, tylko że dwie rzeczy; po pierwsze to jest już w sobotę, czyli po jutrze a ja na ostatnią chwilę muszę coś dla niej kupić, a po drugie w sobotę są urodziny mojego teścia.

A jutro w końcu piątek wymarzony mój. Chociaż to nie będzie weekend wypoczynkowy.

2 komentarze:

  1. Pozostaje tylko życzyć weny przy wybieraniu prezentu i - cóż - udanej zabawy! (jakkolwiek rozwiążesz to podwójne zaproszenie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe co kupisz na ten panieński :D
    weekend zapowiada się imprezowo :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe oraz spam nie są mile widziane, natomiast za wszystkie pozostałe bardzo dziękuję;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...