23 sierpnia 2014

Jesień?



Naszło mnie dzisiaj na porządki (właściwie zmusiłam się do nich widząc co dzieje się wokół mnie) i zastanawiam się, czy nie są to już porządki jesienne?
 
Nie narzekam z tego powodu ani trochę! Lipiec cały był piękny, gorący i słoneczny. Naładowałam się dzięki temu pozytywną energią. 

A jesień? Uwielbiam jesień, jest według mnie bardzo romantyczną porą roku. Lubię chłodne wieczory, które kończą się wypiciem gorącej herbaty pod ciepłym kocem z bliską osobą. Czytanie książki w przytulnym łóżku, kiedy za oknem wiatr i deszcz. Kolorowe liście spadające z drzew. Albo kieliszeczek nalewki po powrocie ze spaceru.

A teraz wycieczka w przyszłość, o tym jak kocham jesień napisałam też trzy lata później, tutaj
 
Jesień jest piękna!

4 komentarze:

  1. Świetny wpis! :)

    Pozdrawiam

    _____________

    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień jest fajna. Kojarzy mi się z dynią, spadającymi liśćmi i gorącą herbatą. Jednak ma pewien minus...listopad, gdzie tylko pada, jest szaro, brudno i kaplica. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię jesień, ale ciężko się do niej przyzwyczaic kiedy niedawno na termometrach temperatura przekraczała 30 stopni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. KOCHAM jesień! :) wtedy też dodatkowo obchodzę urodziny :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...