05 sierpnia 2014

Jem jabłka! I co powinnie jeść faceci, którzy chcą dbać o swoje "kulki"




Usłyszałam dzisiaj, że jabłka jemy na zdrowie, a na złość pokazujemy ogryzki, i to mi się podoba!
 
Miałam plan wypić dziś po pracy wielkie piwo, bo zasłużyłam na nie jak nigdy, ale zjadłam tyle brzoskwiń, że nawet łyka piwa nie zmieściłabym. 

Zapomniałam dzisiaj portfela i jechałam bez biletu i bez dokumentów i nawet bez kasy na bilet. W drodze powrotnej zostałam poratowana biletem przez dobrą duszyczkę.

A od jednej z pielęgniarek dowiedziałam się dzisiaj, że „kulki” granatów (tych owoców oczywiście) mają dobry wpływ na męskie „kulki”, cokolwiek miałoby to znaczyć;)



zBLOGowani.pl

1 komentarz:

  1. no proszę to ja jem codziennie jabłko :) nie wiedziałam,że akcja się taka rozkręciła :D
    oho kulki granatów powiadasz... ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...