31 maja 2014

O zachodzie słońca...

Spędziłam dzisiaj z K. kilka naprawdę cudownych chwil, które z pewnością dodadzą mi energii na cały nadchodzący tydzień.

K. zabierając mnie do parku nie miał świadomości, że odbywała się tam akurat pewna impreza...

Od szkoły mam wolne, dzisiaj były ostatnie zajęcia, teraz już tylko egzaminy i koniec!

I z tej okazji dzisiaj mam absolutny relaks, schowam się pod kołdrą i będę oglądać "ile waży koń trojański?"

Wieczorem wybrałam się na spacer i takie mi się akurat zdjęcie udało zrobić o zachodzie słońca.



Udanej i słonecznej niedzieli;)

8 komentarzy:

  1. Dobrze jest miec u swojego boku kogoś kto swoją obecnością potrafi podładowac nasze akumulatory :)
    cudne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Film znam na pamięć;) Jest bardzo pozytywny!

      Usuń
  3. piękne zdjęcie.... :) a film naprawdę fajny, też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękne zdjęcie...zazdroszczę takich okolic :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby wiecej takich cudownych chwil...!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka urodzinowa dla Claudusi

    Kochani Claudia choruję na Mózgowe Porażenie dziecięce oraz Epilepsję,marzy by dostać na urodzinki dużo kartek Więc prośba do Was o wysłanie takich kartek urodzinowych nie konieczie kupnych mogą być robione ręcznie Claudia Kończy 8 lat
    Kartki mona wysyłać na adres.
    Claudia Wesołowska
    Bocianowo 29/9
    85-042 Bydgoszcz

    Kochani i udostępniajcie jak najwięcej
    https://www.facebook.com/events/1503141276564820/?fref=ts

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...