01 maja 2014

Na żołądek orzechówka!

Stresuję się okropnie. Jutro, a właściwie prawie dzisiaj jadę podpisać umowę w związku z moim stażem, który od poniedziałku zaczynam. Jestem nim bardzo podekscytowana, ale też zmartwiona trochę tym, że wypadł akurat teraz, w tak niefortunnym momencie.
No w każdym razie, rozbolał mnie brzuch i mam przypuszczenie, graniczące z pewnością, że to z nerwów. A co jest na żołądek najlepsze gdy boli? Oczywiście, że orzechówka. Sprawdziła się już wielokrotnie w takich sytuacjach i ufam, że za moment się z bólem pożegnam, ponieważ kładę się już spać i nie chciałabym, żeby jakikolwiek ból mi ten przyjemny moment zakłócał.
Dobranoc.

3 komentarze:

  1. Powodzenia! Rowniez suszony bannan i miod pomaga :-) tak czytalam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to zdrówko! ja popijam desperadosa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oho, Abby dzieli się nowinkami! :D
    Ale ma rację to pomaga :)
    Ja tradycyjnie chleję kolejną kawę i wkuwam sama nie wiem już co, bo łeb mi pęka.
    Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe oraz spam nie są mile widziane, natomiast za wszystkie pozostałe bardzo dziękuję;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...