03 maja 2014

Mamrot z Wilkowyj


Jest majówka, dzieje się dużo, a ja siedzę u siebie i wychylam się z pokoju po to tylko gdy jest to absolutnie konieczne.
Jutro mam ostatni wolny dzień, ostatnia szansa, żeby się wyspać. Ja tak bardzo nie lubię wstawać rano, a od poniedziałku czekają mnie pobudki o piątej!
Zadzwoniła dzisiaj do mnie znajoma moja i moich rodziców z pytaniem, czy mój tata ogląda serial Ranczo? Odpowiedziałam, że właściwie to mu się zdarza. Ale zaskoczona byłam bardzo tym pytaniem. Wieczorem jednak wyjaśniło się skąd to pytanie. Okazało się, że ta właśnie znajoma wraz z mężem spędzali majówkę gdzieś w okolicach Wilkowyj i kupili mojemu tacie... mamrota!
Jestem bardzo ciekawa, jak smakuje, ale powiem szczerze, trochę boję się posmakować, podobnie zresztą jak rodzice, oni też do degustacji się nie rwą.


Jestem strasznie śpiąca, przede mną kolejny dzień, niemal ostatni, który w pełni mogę poświęcić na naukę, więc zamierzam go dobrze wykorzystać. A teraz pomykam już powoli do łóżka.

3 komentarze:

  1. Mój ojciec jest fanem tego serialu :) Dlatego też jak przeczytałam tytuł notki, to coś mi zaczęło świtać :) Jednak mój mózg jeszcze pracuje całkiem ok :)
    Dużo siły! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. oj mamrota bym się nie napiła ale serial Ranczo uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. he he ciekawe jak smakuje :>

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...