14 maja 2014

Istne wariactwo

Miałam okropnie długą przerwę w blogowaniu i powiem szczerze, jest mi przykro z tego powodu. Ale natłok spraw spowodował moją tak długą nieobecność. W szpitalu nie byłam od poniedziałku, matury nie napisałam, mam nadzieję, że mój wniosek o napisanie jej w czerwcu (z powodów zdrowotnych) zostanie rozpatrzony pozytywnie.
Po takiej przerwie czuję się jak pierwszy raz gdy szłam do szpitala. Czuję, że będę musiała na nowo się w to wszystko wdrożyć, a najgorsze jest to, że już pierwszego dnia po powrocie ze zwolnienia lekarskiego będę musiała się na ponad godzinę wyrwać załatwić sprawy.
Co do słodkości, to jest jak zwykle, czyli od momentu pojawienia się pomysłu, że je z mamą przygotuję musi upłynąć bardzo dużo czasu do jego realizacji.
Zamiast tego wstawiam zdjęcie słodkiego yorka mojej cioci, która do kompletu ma jeszcze papugi i moją Miśkę

 
Miałam nadzieję, że po tej maturze odpocznę trochę, a okazało się, że do matury zakuwam dalej, zaliczenie z całego roku z teorii masażu, zaległe zaliczenie z anatomii z fizjologią z kończyny górnej (do przeżycia) i dolnej (masakra!!), i prezentacja też na anatomię z fizjologią, ale przynajmniej temat ciekawy i przydatny do pracy z pewnym pacjentem.
Od jutra więc się zacznie młyn, czyli stan kiedy im więcej rzeczy mam do zrobienia i im mniej czasu, tym bardziej mi się chce i tym bardziej nakręcona jestem.

6 komentarzy:

  1. A to się porobiło :(
    Trzymaj się Kochana!
    Siły, motywacji, mobilizacji i zdrówka!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zwierzaczki :))))

    dużo zdrówka i owocnej edukacji ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że kłopoty cię nie opuszczają...
    Będzie lepiej zobaczysz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki ten york :)
    bo to tak bywa- im mniej czasu na wszystko, tym bardziej się nakręcasz i mobilizujesz...życie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam kiedyś dużo różnych ptaków, w tym papugi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to życze bys mature zdała śpiewajaco, niezaleznie w jakim terminie... :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe oraz spam nie są mile widziane, natomiast za wszystkie pozostałe bardzo dziękuję;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...