19 maja 2014

Dzień dobry!

Spotkanie u teściów oczywiście było bardzo udane, czego jednym z dowodów są rogaliki, które dostałam również "na wynos".


Ponieważ wczoraj wyleniłam się w łóżku do samego południa, to nie mogłam zasnąć i dzisiaj miałam straszne problemy, żeby wstać. Ale teraz już wstałam, wcinam śniadanie popijając je gorącą herbatą. Pewnie wiele razy już pisałam, że raczej nie zdarza mi się wychodzić z domu bez spokojnie zjedzonego śniadania.

Długi dzień przede mną.

Pięknego, słonecznego dnia;)

5 komentarzy:

  1. U mnie dzionek zapowiada się ciepły i słoneczny i mam nadzieje,że i u Ciebie taki będzie.Niech mija przyjemnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dziś na zmianę słonko i ciemne deszczowe chmury.
    Ściskam! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. I wiesz co ja teraz idę zrobić?
    Idę do lodówki po Danio waniliowe... :)
    Tylko szkoda że nie mam tych wypasionych rogalików :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś ja miałam zaszczyt się polenić :) Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmm uwielbiam takie rogaliki :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...