07 kwietnia 2014

Twarożek ze szczypiorkiem i melisą

Wpadam dzisiaj tutaj z wpisem, który miałam dodać już kilka dni temu, ale zawsze mi coś wypadało, że nie miałam czasu.
Przygotowałam twarożek ze śmietaną i z zieleninką. Mam ostatnio tendencję do wyjadania resztek z lodówki.
Więc do przygotowania użyłam:
-kostka twarogu (w moim przypadku to był półtłusty)
-śmietana (ilość zależy od tego jakiej konsystencji oczekujemy)
-szczypiorek, który wyrastał z cebuli (było go niewiele)
-kilka listków melisy
-sól do smaku

Najpierw w misce rozdrabniamy twaróg i mieszamy ze śmietaną. Następnie pokroiłam szczypiorek i kilka listków melisy. 
 
Mój twarożek był dosyć gęsty, dodałam około pół małego pojemnika śmietany. Wydawało mi się, że melisa to odważny pomysł, ale przekonałam się, że smakuje naprawdę dobrze. 
 
Smacznego;)


1 komentarz:

  1. Uwielbiam, choć z melisą nigdy nie jadłam.
    Dodawałam rzodkiewkę i często czosnek.
    Spróbuję na pewno :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...