24 kwietnia 2014

Tak mi dobrze

Moje małe słodkie śniadanie.

Wyszłam dzisiaj z psem na krótki spacer. Wchodzę do lasu, a tam... Wiosna! Pąki, kwiatki, zielono, pachnąco i słonecznie. Konwalie już niedługo będą kwitnąć. Chociaż rośnie w lesie bardzo dużo konwalii, to żeby kilka ich sobie chociaż do wazonu zerwać, to trzeba wyjść o piątej rano i mieć dużo szczęścia. Ponieważ stare baby najpierw zbiorą wszystkie konwalie, a potem stają gdzieś w centrum i handlują nimi. Strasznie mnie to wkurza, bo to niesprawiedliwe.
Chyba dobrze działa na mnie taka przyjemna pogoda.
K. mnie ostatnio trochę powkurzał, ale jakoś dzięki temu poczułam też jak bardzo mi zależy na nim i jak bardzo chcę, żeby było między nami dobrze.

Mama dostała gałązkę migdałowca, by zasadzić w ogrodzie. Uwielbiam tę roślinę, wygląda cudnie.

5 komentarzy:

  1. ile bym teraz dała za wycieczkę do lasu! albo chociaż za kawałek polskiej wiosny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosna w pełni i u nas :)
    codzienne spacery i podboje placów zabaw wpisują się w nasz rozkład dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wiosennie i jeszcze jakie śniadanko ;-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. a wokoło pachnie kwiatami...jabłonie, czereśnia na ogrodzie, wiśnia.....nareszcie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja poproszę kilka konwalii do wazonu :)
    Ale smaka mi zrobiłaś na śniadanko dziś mam też słodkie ;)
    Roślinka piękna :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...