12 kwietnia 2014

Po co zabierać babcię na plażę?

Żeby się przyzwyczaiła do piasku.
Przyjechała moja babcia. Strasznie, ale to strasznie jej nie lubię! Jest denerwująca!
-Anetka napijesz się z nami wina?
-Nie, dziękuję, nie lubię wina.
-Cycuszki Ci urosły, to możesz pić wino.
Od tego się zaczęło, potem mama zrobiła kawę no i pyta się babci, czy z mlekiem pije a ona na to:
-Ojej, macie mleko? Może mi bez mleka, bo wam całe wypiję.
Ale to jeszcze nic. Zobaczyła butelkę od wina.
-O jaka piękna butelka, skąd masz?
Potem zobaczyła mamy kubek:
-Jaki masz piękny kubek, nowy? Skod go masz? (dodam, że ten kubek mama już ma ze dwa lata)
Poza tym pyta się mojej mamy :
-Chcesz pożyczyć moje pierścionki? Pytałam się już wszystkich czy chcą pożyczyć, a ty chcesz?
Po pierwsze, jeżeli ktoś chciałby pożyczyć, to poszedłby do babci i zapytałby: Babciu babciu Elżuniu, pożyczysz mi pierścionki? Po drugie, okazało się, że jej córka, czyli moja ciocia chce pożyczyć od niej pierścionki, a ja wiem, że to oznacza, że do babci wróci połowa, albo i mniej! Po trzecie, mnie nie zapytała, czy chcę pożyczyć jej pierścionki!
Poza tym u mojej mamy w przedszkolu był jakiś pokaz ptaków, wiem jak to brzmi, ale chodzi o sówki, sokoły, orły i inne takie tam. No i moja mama ma zdjęcie z taką sówką. I reakcja babci na to zdjęcie:
-A twoja koleżanka to ładniej wygląda a tym zdjęciu. No ładnie wyglądasz, ale Twoja koleżanka ładniej.
Zawsze byłam do mojej babci nastawiona bardzo „anty”, ale ostatnio wydarzyło się coś, co sprawiło, że jeszcze bardziej nie mam ochoty z babcią przebywać. W skrócie tylko napiszę, że babcia utrzymuje kontakt ze wszystkimi, tylko nie ze mną i z K., a jeszcze niedawno spotykała się z K. regularnie.
A jeszcze do tego wydała wczoraj 170 zł na jakiś bubel z pokazu, bo poszła, bo mieli dać radyjko (warte trzy złote razem z bateriami). Radyjka nie dostała, a wydała tyle pieniędzy na jakąś matę do siedzenia, która oczywiście nie działa tak jak powinna.
No dobra, wyżaliłam się, mogę wracać do masażu kosmetycznego i relaksacyjnego, pulmonologii i masażu w środowisku wodnym.

3 komentarze:

  1. O jaaaa pindole
    Co za babcia...aż się ciśnie na język babka samo zło!!

    OdpowiedzUsuń
  2. babcia jak nie babcia..... :) dobrze, że jest się gdzie wyżalić.....aż się człowiek spokojniejszy robi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. grubo !!!!
    bardzo fajnie tu u Ciebie :)
    rozgoszczę się i zostanę na dłużej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe oraz spam nie są mile widziane, natomiast za wszystkie pozostałe bardzo dziękuję;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...