04 kwietnia 2014

Ogrodniczka

Przesadziłam kilka dni temu moją melisę w końcu do większej doniczki. A dzisiaj wsadziłam też do tej samej doniczki kilka ziarenek szałwii. Bardzo zależy mi na tej roślinie, więc by zwiększyć szanse a to, by ładnie mi wyrosła zasadzę ją w kilku miejscach.
Jutro muszę też skoczyć po ziemię i kilka doniczek, ponieważ mam jeszcze bazylię, i melisę (nasionka) które też bardzo chciałabym wyhodować. 
  

A gdy tylko będzie odpowiedni czas, przesadzę moje małe roślinki do małego kącika ziołowego w ogrodzie.
Lubię bawić się w małą ogrodniczkę. A w altanie, w ogrodzie mam nawet wielki słomkowy kapelusz, który uwielbiam nosić w słoneczne dni.

1 komentarz:

  1. Muszę w końcu zabrać się za moją donicę z ziołami!
    Miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe oraz spam nie są mile widziane, natomiast za wszystkie pozostałe bardzo dziękuję;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...