29 kwietnia 2014

Kawa z amaretto pół na pół

Wizyta u lekarza zaliczona i poszła bardzo po mojej myśli.
Dzisiaj przede mną znowu trochę nauki, ponieważ biorę się za rozwiązywanie arkuszy z rozszerzoną biologią, a to wymaga ode mnie jeszcze bardzo dużo pracy.
Dzisiaj w związku z mało przyjemnym zabiegiem w gabinecie ginekologicznym postanowiłam zrobić sobie małą przyjemność w postaci kawy z dodatkiem amaretto. Jest to coś, co ja absolutnie uwielbiam! A w tym wypadku proporcje mam niemal pół na pół, z naprawdę niedużą przewagą słabej kawy. Polecam!

Nie mam za wiele czasu, więc znikam i wszystkim życzę udanego, słonecznego popołudnia!

3 komentarze:

  1. Odpowiednie proporcje na poprawę humoru :) Zdrowia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie, takie proporcje to już nie dla mnie. Chyba się starzeję...

    OdpowiedzUsuń
  3. ho ho! smaczny napój :D

    cieszę się,że wizyta minęła pomyślnie :) pozdrawiam miłej majówki!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe oraz spam nie są mile widziane, natomiast za wszystkie pozostałe bardzo dziękuję;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...