04 kwietnia 2014

Herbata na początek pozytywnego dnia

Dzisiejszy dzień zaczęłam wyjątkowo nie od kawy, a od herbaty z miodem, cytryną i sokiem z aronii.
 
Przed chwilą usłyszałam, że nadchodzący weekend ma być słoneczny i nie będę ukrywać, że bardzo mnie to cieszy. Zamierzam powoli już wychodzić do ogrodu i spędzać tam więcej czasu.
Chociaż niestety, czując już pierwsze podmuchy wiosny, zrzuciłam z siebie kilka warstw wychodząc na zewnątrz i już tego trochę pożałowałam, bo czuję, że moje zatoki mi o sobie nie dają zapomnieć.
Narzekać nie będę, ale czeka mnie dzisiaj to:
 

Miłego dnia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...