10 kwietnia 2014

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta...

Nauka nauką, ale chwila dla siebie też mi się należy, jak psu buda!
 
Wracając dzisiaj z miasta wstąpiłam do sklepu z pierdółkami i zobaczyłam, że jest już cała masa wielkanocnych elementów. Minione święta Bożego Narodzenia wzbudzały we mnie bardzo wiele emocji i bardzo starałam się, by tym klimatem zarazić innych. By jakoś roznieść atmosferę świąt po domu przygotowałam kilka świątecznych elementów i rozniosłam po domu. 


 

I teraz również chcę znaleźć troszkę czasu, na przygotowanie domu do świąt.


1 komentarz:

  1. Ja co roku mam ozdoby w stylu gałązek, które zazwyczaj mają już piękne zielone listki. Na gałązkach wieszam właśnie tego typu jajka, albo kurczaczki.
    Póki co jestem daleko w polu ze wszystkim.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe oraz spam nie są mile widziane, natomiast za wszystkie pozostałe bardzo dziękuję;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...