24 marca 2014

Zimnoooo!

No właśnie zrobiłam sobie wczoraj od bloga małą przerwę, ponieważ byłam od rana w szkole, do domu wróciłam o osiemnastej i spędziłam ten czas z K. 

Dzisiaj odebrałam moje pierwsze zamówienie z Avonu i jestem z niego bardzo zadowolona.
Pogoda niestety nie rozpieszcza. Dzisiaj było tak bardzo zimno. Spojrzałam na termometr no i niby było 11 stopni, więc kurtkę obrałam wiosenną, tylko szalik wełniany cieplutki, z getrów zrezygnowałam. A to wszystko to błąd! Bo chociaż nie było wiatru, deszcz nie padał, to jakieś to powietrze było wilgotne, włosy mi się dokumentnie poskręcały, ręce zmarzły tak, że nie mogłam się nawet podpisać a z kinola gile mi wisiały do pasa, bo jak się torebki zmienia co chwilę, to chusteczki ma się w każdej, tylko nie w tej, którą aktualnie nosi się ze sobą. No porażka!
Dziś lub jutro dodam wpis dotyczący całkowicie naturalnego specyfiku, który dziś udało mi się kupić. Teraz jednak napiję się gorącej kawy by się trochę rozgrzać.

1 komentarz:

  1. Pogoda pozostawia wiele do życzenia, daleko jej do wiosny...oj daleko:(

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...