06 marca 2014

Zabawa

Od pewnego czasu na moim blogu wpisy pojawiały się raczej przygnębiające, a przynajmniej takie, w których ja to moje zdołowanie wylewałam. I pewnie ta notka również taka by była, ale zostałam nominowana przez Czarną do zabawy, więc zaczynam!

1. Jakie są słowa których nadużywasz?

Mega, jakby, bla bla (jak zdanie, które wypowiadam wydaje mi się bez sensu, to tak kończę: bla bla)

2. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia ?

Nie. Wierzę, że widząc kogoś może nam się spodobać bardziej, lub mniej, ale to nie miłość

3. Zgadzasz się ze stwierdzeniem, że stara miłość nie rdzewieje?

Zdecydowanie tak

4. W spodniach czy w sukience?

W spodniach

5. Kawa czy herbata?

Żeby życie miało smaczek... raz kawa, raz herbata

6. Chcesz rozśmieszyć Pana Boga, powiedz mu o swoich planach. Prawda czy fałsz?

Szczera prawda

7. Mężczyzna powinien zbudować dom, posadzić drzewo, mieć syna... Zgadzasz się?

Nie, wystarczy jak będzie wspierał swoją kobietę, szanował ją, troszczył się.

8. Jaka porażka dotknęła cię najbardziej?

Porażka służby zdrowia w państwie w jakim przyszło mi żyć

9. Mężczyźni są z Marsa, kobiety z Wenus - prawda czy fałsz?

Prawda

10. Jak wakacje to w górach czy nad morzem?

Gdziekolwiek, byle wakacje

11. Gdzie widzisz siebie za 15 lat?

Z uwagi, na moją rozmowę z K. sprzed około tygodnia na ten temat, odpowiem bardzo dyplomatycznie i pokojowo, że w Jego ramionach


Nie wiem ile osób powinnam nominować, ale zdecyduję się na jedną bardzo wyjątkową blogerkę, dzięki której tak naprawdę wróciłam do prowadzenia mojego bloga. I jest to Pełnoletnia!
A oto moje pytania:
  1. Jakie wydarzenie z dzieciństwa zostawiło w Tobie ślad do dzisiaj?
  2. Gdybyś przez jeden dzień była facetem, to co byś robiła?
  3. Czy masz gdzieś w pamięci swoją pierwszą miłość, do której wracasz myślami?
  4. Czy żałujesz czegoś co mogłaś zrobić, a nie zrobiłaś?
  5. Gdybyś miała określić swoje życie gatunkiem filmowym, to jaki byłby to film?
  6. Bez czego absolutnie nie ruszasz się z domu?
  7. Jaki jest smak Twojego dzieciństwa?
  8. Co robisz kiedy masz doła i potrzebujesz pocieszenia?
  9. Co zabrałabyś ze sobą lecąc w bardzo daleką podróż, gdybyś mogła mieć tylko niewielki bagaż?
  10. Czy i jakie dziwactwa zdarza Ci się robić w domu, kiedy jesteś sama?
  11. Czy wierzysz w reinkarnację?

1 komentarz:

  1. O rany, kochana moja, dziękuję!!!!
    Kto by pomyślał, że jednym komentarzem przywrócę do życia tak fantastycznego bloga, jak Twój :))))
    Zobowiązuję się odpowiedzieć na pytania jak najszybciej :))))

    Pozdrawiam i dziękuję serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe oraz spam nie są mile widziane, natomiast za wszystkie pozostałe bardzo dziękuję;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...