11 marca 2014

Wiosenne odświeżenie

Po dzisiejszym cudownym, kobiecym dniu mam sprzątania tyle co po huraganie jakimś.
Ale ponieważ wiosna już zbliża się ogromnymi krokami, to trzeba się na nią przygotować. O tym co ja ze sobą zrobiłam, a raczej w czyje ręce się oddałam napisać jeszcze nie mogę, ponieważ K. jeszcze nie wie co jest grane.
Ale te kilka babskich godzin naładowało mnie niesamowitą energią!
Jutro idę na trening pi dość długiej, bo ponad tygodniowej przerwie. I wiecie co? Mam straszną ochotę na piwo. Nie wiem czy jutrzejszy wieczór spędzę sama, czy z K., ale na pewno przy piwie!

To zdjęcie sprzed trzech lat, wykonane przez K. zanim jeszcze byliśmy razem. Wybrałam dziś akurat to zdjęcie nie bez powodu, ale o tym wszystkim innym razem.

1 komentarz:

  1. Marzy mi się taki babski dzień :)
    Ciekawość mnie zżera co tam wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe oraz spam nie są mile widziane, natomiast za wszystkie pozostałe bardzo dziękuję;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...