04 marca 2014

Słoneczny dzień

Dzisiaj taki słoneczny dzień a ja nigdzie nie mogę znaleźć moich kolczyków z opalami, które w takie dni wyglądają najpiękniej. Postanowiłam więc ubrać te, które najlepiej oddają mój dzisiejszy nastrój. Kiedy chodziłam do liceum, to każdy wiedział, że jeżeli mam ubrane te kolczyki, to najlepiej omijać mnie szerokim łukiem.

Wczoraj zasnęłam jak dziecko, gdy tylko przyłożyłam głowę do poduszki. Czułam też, że mam gorączkę, więc pojawiła się myśl, że na pewno zaraziłam się od taty. Ale już dzisiaj czuję się bardzo dobrze.
Teraz siedzę w pokoju z tatą oglądając różne programy na Discovery. A później wybieram się na długi spacer. Trzeba się dotlenić trochę, złapać trochę promyczków słońca.

2 komentarze:

  1. Te kolczyki mnie przerażają...
    Tak sobie myślę co mogłoby poprawić Twój nastrój...
    Gdybyś mieszkała gdzieś obok mnie, zaciągnęłabym Cię na długi spacer,pyszną kawę,i gwarantuję że byłoby lepiej...
    Jednak moje możliwości są ograniczone, dlatego wraz z pierwszymi wiosennymi promieniami słońca przesyłam Ci garść pozytywnych myśli, moc uścisków, pogodny uśmiech i nadzieję na lepsze jutro!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O przydałyby mi się takie kolczyki...odstraszałabym wredoty na kilometr wtedy gdy mam złe dni :P

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...