08 marca 2014

Sernik i urodziny mamy

Nie mam dzisiaj w ogóle czasu, żeby tu pozaglądać! Najpierw byłam w szkole, a potem z K. wybraliśmy się na zakupy, które były bardzo udane! Wieczorem pochwalę się jedną z rzeczy, którą kupiłam, bo pisałam, już wcześniej, że jej bardzo mocno potrzebuję.
Teraz K. zajada się sernikiem od babci i pije kawę z kardamonem i odpoczywamy przed popołudniowym spotkaniem. 
  
Dzień kobiet jest, tulipanka dostałam, słodkości dostałam, urodziny mamy są, więc i mama prezent też dostała, o którym też napiszę, ale po prostu nie teraz, bo nie mam czasu!!! 
 
I chcę jeszcze napomknąć, że 10 marca jest Dzień mężczyzny. I jak tylko mój mężczyzna dostanie jutro (bo w poniedziałek się nie zobaczymy), swoją paczuszkę, to i Wam ujawnię co dostał...;)

4 komentarze:

  1. Wszystko w pozytywnych barwach :)
    Jak miło :)
    Czekam na wieczorną notkę z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że w pozytywnych, bo jest pozytywnie:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Sekrety, to fakt, ale to z braku dłuższej chwili na napisanie, wieczorem wszystko napiszę:)

      Usuń

Komentarze obraźliwe oraz spam nie są mile widziane, natomiast za wszystkie pozostałe bardzo dziękuję;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...