10 marca 2014

Prezent dla mamy

Jak pisałam już wcześniej, moja mama w sobotę miała urodziny. Zastanawiałam się co jej kupić i będąc z K. na zakupach znalazłam cudną rzecz.
 
Kiedy mama straciła włosy po chemii nie była zbyt przekonana do peruki, więc nauczyłam ją wiązania chusty na głowie. I od tego czasu obie bardzo przekonałyśmy się do takiej ozdoby, a różne chusty stały się obowiązkowym elementem garderoby w szafie i mamy ich bardzo dużo.
A ponieważ wiosna, mam nadzieję już na dobre do nas zawitała, to pomyślałam, że szal w motylkowy wzór będzie udanym pomysłem. 


Chusta jest bardzo duża, ale z delikatnego, cienkiego materiału, więc nadaje się zarówno na szyję, jak i na głowę.
Mama jest bardzo zadowolona. A mi chusta tak się spodobała, że postanowiłam podobną kupić teściowej na imieniny. 
 

1 komentarz:

  1. Piękna!!!
    Moja Mama też kocha się w chustach, szalach i innych tego typu dodatkach :) i tym zaraziła też mnie :)
    Świetny prezent! :)
    Raz jeszcze najlepsze życzenia dla Mamy!
    Zdrowia przede wszystkim!!!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...