16 marca 2014

Praga

K. zrobił mi wielką niespodziankę dzisiaj, do której przygotowywał się już od Grudnia! Na pół godziny przed przyjazdem do mnie zadzwonił i powiedział, że mam się spakować jak na trzydniowy wyjazd. Wiedziałam już od kilku dni, że coś kombinuje więc nie pytając o nic spakowałam bieliznę, najpotrzebniejsze kosmetyki, chusteczki nawilżone, oczywiście przygotowałam sobie też wodę z imbirem na wypadek dłuższej podróży i wyczekiwałam przyjazdu K.
Nic więcej się nie dowiedziałam. Sama ubzdurałam sobie, że jedziemy do domku jego wujka, za miasto i w tym też przekonaniu K. mnie cały czas utrzymywał. Nawet będąc jeszcze na dworcu PKS coś kręcił.
Dopiero gdy zerwał się na widok jednego z podjeżdżających Polskich Busów, wiedziałam, że kroi się jakaś większa akcja. I dopiero siedząc już w busie pani pilotka oznajmiła, że jedziemy do... Pragi!
Więc w tej chwili mija mi pierwsza godzina jazdy, przede mną jeszcze 11 godzin!
Od początku naszej znajomości K. mówił mi jak bardzo uwielbia Pragę i trochę mnie tym swoim szałem zaraził. Szykuje się więc bardzo miłych kilka dni, z których z pewnością regularnie będę tutaj relację zdawać.
Jestem nieziemsko podekscytowana!

5 komentarzy:

  1. Cudowna niespodzianka!!!
    Odpoczywajcie, cieszcie się sobą i zwiedzajcie!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. A dlaczego tak sądzisz? Co zostawiłaś jakiś ''niewygodny''? To mój blog i mam do tego prawo, tym bardziej, kiedy te komentarze nie stoją obok krytyki , a obrażania mnie, albo są wyssane historyjki z palca, które ktoś chce mi wcisnąć nie znając mnie ani trochę, a oceniając po postach i zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie niespodzianki są najfajniejsze.
    Pozdrawiam i życzę udanej podróży

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, to Ci niespodzianka, pozazdrościc faceta! Udanej wycieczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czego zazdroszczę bardziej...Pragi czy takiego faceta..!?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe oraz spam nie są mile widziane, natomiast za wszystkie pozostałe bardzo dziękuję;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...