27 marca 2014

Peruka na sprzedaż

Niektórzy ten dzień zaczęli o wiele wcześniej niż ja. Ale choć ja poleniuchowałam do 8.30, dzień zaczęłam dość konstruktywnie.
Ale mój plan nr jeden na dzisiaj to wystawić na allegro perukę mojej mamy.. Przez cały ten czas, kiedy wydawałoby się, że będzie jej potrzebować miała ją na sobie chyba dwa razy. Więc peruczka jest prawie nieużywana i nie ma sensu, żeby stała u nas i się kurzyła.
Oczywiście ja również musiałam ją przymierzyć po zakupie i tak oto Anetka w krótkich włosach wygląda.

A jak tylko z ogłoszeniem się uporam, to na wszelki wypadek i tu link do niego wrzucę.

1 komentarz:

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...