22 marca 2014

Odwiedziny

Odwiedziliśmy moją babcię dzisiaj po bardzo długim czasie braku kontaktu. Obraziła się na nas i nie życzyła sobie by ją ktokolwiek odwiedzał, ale przy takiej okazji K. pomyślał, że warto do niej wpaść.
Tak jak przypuszczałam, był to średnio dobry pomysł, bo babcia dalej ma jakieś do nas wąty, nie mówi o co chodzi.
Wieść o oświadczynach zrobiła na niej wrażenie mniejsze niż na moich rodzicach. Ale jeszcze dzisiaj idziemy do rodziców K., bo oni jeszcze nie wiedzą.
Byłam dzisiaj w szkole jakieś 10 minut, ponieważ bardzo mi się nie chciało wstać. A jak już do szkoły dotarłam, to zajęcia się kończyły. Trudno, wiele mnie nie ominęło, tylko powtórka z mięśni nogi. Dowiedziałam się też, że ze sprawdzianu, do którego nie przygotowywałam się nawet minutę dostałam ocenę celującą.
A wczoraj drenaż nogi, który ciągnął się za mną tydzień zaliczyłam na piątkę:)
A ponieważ temat Pragi przewijać się będzie jeszcze długo długo, to przedstawiam kilka Anetki zdjęć;)



4 komentarze:

  1. Gratuluję pięknych ocen, zdolna z Ciebie bestia! :)
    Co do Babci, trochę to przykre,ale czasami mam wrażenie że ludziom starszym bardzo trudno dogodzic, i jeszcze trudniej ich zadowolic...
    Mam wrażenie, że Rodzice K. ucieszą się z tej nowiny najbardziej :)
    Miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, rodzice K. ucieszyli się bardzo mocno, ale najbardziej szczerze i entuzjastycznie zareagowała nasza nauczycielka od masażu. Dziękuję:)

      Usuń
  2. Gratulację z okazji zaręczyn :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...