10 marca 2014

Spacer

Kolejny piękny, słoneczny dzień dzisiaj. Mój tata czuje się już dość dobrze, już nie leży cały dzień w łóżku, zaczyna jeść normalne rzeczy w normalnych ilościach i nawet był dzisiaj na zakupach!
W sobotę byłam z K. na spacerze. A ja bardzo lubię fotografować las w słonecznej pogodzie.
Więc jako baba z lasu dzielę się z Wami miejscem, które sprawia, że wszystkie smutki odchodzą. Mogę na taki spacer iść nie wiem nawet jak mocno smutna, ale wracam zawsze z uśmiechem.
Chociaż ze spaceru z K. wracałam zawiedziona, bo okazało się, że nie weszliśmy na plażę, a ja bardzo tego chciałam.






2 komentarze:

  1. Cudowne widoki, samo oglądanie zdjęć napawa mnie optymizmem! :)
    Ja ciągle powtarzam, że ludzie wyjeżdżają smażyć się na wyspach, a nie dostrzegają piękna które mają wokół siebie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, a ja miejsca, które tak bardzo uwielbiam mam jakieś 10 minut od swojego domu

      Usuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...