14 marca 2014

Mała przyjemność

Każdy na taką małą przyjemność czasem zasługuje. A ja rozkochałam się ostatnio w kawie z bitą śmietaną! Taka pięknie wyglądająca kawka, która do tego pysznie smakuje, pozwala mi oderwać się na chwilę od codzienności.

Po imieninach wczorajszych najedzona jestem do dzisiaj!
Usłyszałam wczoraj od przyjaciółki mojej teściowej, że mam dobre oczy, że dobrze mi z nich patrzy i że K. znalazł mnie dzięki temu, że ta właśnie przyjaciółka wymodliła to, gdy tylko się urodził. Bardzo miło jest słyszeć takie rzeczy o sobie.
Mam ostatnio takie sny, w których ktoś jest bardzo szczęśliwy i bardzo mocno też uszczęśliwia to mnie. Dziwne, bo ja raczej nie jestem altruistką, powiedziałabym nawet, że moje podejście do życia jest raczej egoistyczne. Dziwne to takie.
Nic tam, odezwę się jak będę już w domu , czyli pewnie koło 21.30

1 komentarz:

  1. Zazdroszczę Ci takich pozytywnych relacji z teściową :)
    Oby było już tak zawsze! :)
    Kawa tradycyjnie wygląda kusząco! Pochłaniam wirtualnie, ciesząc oko :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...