09 marca 2014

Dzień Mężczyzn

10 marca, czyli jutro jest Dzień Mężczyzn
Drogie Panie, zdaję sobie sprawę, że nie jest to nie wiadomo jaka okazja do celebrowania, ale każdy pretekst jest dobry, żeby zrobić ukochanej osobie mały prezent. Nawet jeżeli byłby to drobiazg, lizak najzwyklejszy, to warto:)

Mój mężczyzna dostał ode mnie maleńką paczuszkę słodkości, a w niej między innymi... guma balonowa i kilka lizaków:) Nie wiem, czy jego ogromny uśmiech na buzi spowodowany był autentyczną radością, czy raczej go rozbawiłam, nieważne bo cieszył się i bardzo miło było mi to obserwować!

2 komentarze:

  1. Super! Mój łasuch także się ucieszy ze słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) U mnie też prezent na słodko dla mojego mężczyzny ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...