07 marca 2014

Dziękuję!

 
Jak w tytule, bardzo, bardzo mocno dziękuję wszystkim, którzy mnie w ostatnich dniach tak mocno wspierali.
To był naprawdę okropny czas. A Wy byłyście niesamowite dziewczyny, naprawdę!
Teraz w końcu znowu nadchodzą słoneczne dni, pod bardzo wieloma względami...
Tata czuje się raz lepiej raz gorzej, ale nie jest tak źle jak było. K. zadzwonił do mnie po wielu dniach „cichych dni”, moje samopoczucie też się poprawia.
A jutro moja mama ma urodziny! Nie szykujemy nic specjalnego, ale chcemy przygotować jakieś ciacho do kawy, bo wpadnie ciotka, może przyjdzie mój kuzyn ze swoją dziewczyną i dzieciaczkiem i będzie K.
Jestem bardzo szczęśliwa i mam wielką nadzieję, na to, że jutro całkowicie zregeneruję swoje siły, min. w towarzystwie mojego K.
Kwiatek dla wszystkich, którzy tu ze mną byli i szczególne podziękowania dla Aleksandry! 

 

7 komentarzy:

  1. Moja Mamunia też ma jutro urodziny :)
    Dobrze, że już Ci lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się bardzo!!!
    Uściski dla Mamy!
    Szczęścia dla Was!
    Cudowna wiadomość!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale miło przeczytać, że słonko u Ciebie wychodzi:) Sto lat dla Mamy!!! buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a słoneczko wschodzi i dosłownie i w przenośni. Jest pięknie:)

      Usuń
  4. Kurcze no, jak widzę takie wypieki to od razu dostaje ślinotoku...
    Ależ bym zjadła kawałek tego pysznego ciacha :))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe oraz spam nie są mile widziane, natomiast za wszystkie pozostałe bardzo dziękuję;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...