21 lutego 2014

Zapach w całym domu

Sama ratuję się dzisiaj herbatką imbirową, bo tak mi niedobrze jest. Niestety czasami daje o sobie znać moja choroba lokomocyjna, a wtedy boli brzuch, boli głowa, jest mi niedobrze, kręci mi się w głowie, ogólnie jest porażka. I taki właśnie stan mnie dopadł dzisiaj i wyjątkowo długo trzyma, a że imbir w pogotowiu u mnie jest zawsze, to się ratuję.
Ale obiecałam wpis o pachnącym domu, więc obiecany wpis dodaję.
Jak zrobić to tanio a skutecznie?

Jestem fanką olejków zapachowych, ale ponieważ w kominku pachną zbyt mocno, zwłaszcza w małych pomieszczeniach i kiedy ma się w domu nadwrażliwca zapachowego, to wpadłam na pewien pomysł.
Nasączam najzwyklejsze na świecie waciki kosmetyczne olejkiem. Kilka kropli sprawi, że będą pachniały wystarczająco mocno.
I ja takie waciki rozłożone mam w całym domu! Warto, by były w miejscach gdzie się na moment zatrzymujemy. Np ja mam jeden położony na lodówce, kolejny jest przy wieszaku na kurtki. Dobrym miejscem są też wąskie korytarze, przejścia, tam zapach będzie trochę intensywniejszy. Przy drzwiach wejściowych również mam dwa takie waciki i dwa na klatce przed drzwiami.
Waciki można tak wkomponować, że w ogóle nie rzucają się w oczy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...