22 lutego 2014

Nocka

Tak jak wspominałam, zaglądam tu. Długa noc przede mną. Zdarza mi się czasami opiekować dzieckiem znajomych, czasami w dzień, a czasami w nocy. I dzisiaj właśnie taka noc mi przypadła.
Jest jeszcze dosyć wcześnie, a ja i tak jestem już padnięta. I choć oczywiście przygotowali mi łóżko i kocyk, to ja jednak wybrałam opcję „noc na internetach” mocna herbata, co by nie zasnąć przy kuchennym stole (bo to w kuchni się ulokowałam, by jak najmniej przeszkadzać podopiecznej).
Jak na złość posiałam gdzieś kartę SD. Od zawsze, odkąd tylko mam aparat i mam komputer, to ta karta jest albo w aparacie, albo w komputerze, a teraz nie ma jej ani w jednym ani w drugim. Pewnie leży gdzieś w domu, w miejscu gdzie najmniej bym się tego spodziewała i śmieje się ze mnie.
Poza tym jutro mam na 8.45 do szkoły, ostatni raz przed zaliczeniem będę ćwiczyć drenaż nogi, bo w piątek jedziemy z K. powitać nowego członka Jego rodziny. Do czego zresztą oboje zostaliśmy emocjonalnie zmuszeni, a przynajmniej ja! Nic tam, za dobrą mam teściową, co by się Jej sprzeciwiać.
Tak naprawdę, to pewnie się zaraz pouczę trochę na jutrzejsze zajęcia, obejrzę sobie Przyjaciół... Pisałam już o tym jak bardzo lubię Przyjaciół.
Ponieważ nie jestem w stanie dodać zdjęcia aktualnego (może to i lepiej, wyglądam jak zombie) dodaję inne, mam nadzieję pozytywne.

Nie myślcie sobie, że jestem aż tak strasznie próżna, podobno dodawanie swoich zdjęć jest mile widziane;) A akurat z tym zdjęciem wiążą się bardzo mieszane wspomnienia, dotyczące K., dotyczące mojego taty, i osoby, która była mi kiedyś bliska i dotyczące mojego przyjaciela, który odszedł od nas... Niektóre z nich pozytywne, inne mniej... Lubię to zdjęcie.
Dobranoc.

4 komentarze:

  1. Będziesz jutro nieprzytomna!
    Połóż się lepiej i odpocznij,mówię Ci to ja:) ta co siedzi po nocach,a rano nie wie jak się nazywa:)

    Co do zdjęcia.
    Nie muszę pisać,że z zazdrością patrzę na Twoją figurę...:)
    Posłużę się cytatem mojej babki od psychologii: "przystojna z Ciebie kobita" :)
    Serio:) A wiesz, że komplement z ust drugiej kobiety jest najbardziej wiarygodny,bo baby są wredne?:)
    Wcale nie uważam,że dodawanie zdjęć jest próżne.
    Fajnie,że zdecydowałaś się nam pokazać, bo ludzie lubią wiedzieć z kim rozmawiają:)
    Ja jakoś nie mam odwagi i chyba nie będę miała...zbyt osobiste tematy poruszam,i jakby mnie koś z rodziny nawet przypadkowo odnalazł w sieci to hohoho...:)

    Spokojnej nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to tym zdjęciem mnie olśniłaś!!!! Teraz tu jesteś :D Fajnie...cieszę się:) Pozdrawiam Cię gorąco:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznałaś mnie:) Bardzo mi miło. W końcu znalazłam swoje miejsce w tym internetowym świecie:)

      Usuń
  3. Już widzę jak ty na tych zajęciach siedzisz z podkrążonymi oczami :D
    Ale też tak czasem lubię zarwać nockę :)
    Kiedyś odeśpisz, a zdjęcie super i właśnie mile widziane, bo przynajmniej wiadomo kto po drugiej stronie "siedzi" ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe oraz spam nie są mile widziane, natomiast za wszystkie pozostałe bardzo dziękuję;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...