27 lutego 2014

Czy szczury są twarzyskie?

To jest Miśka. Jest najbardziej przytulaśnym zwierzakiem świata. Jeszcze do niedawna była moim przytulakiem, a teraz nałogowo przytula się do mojej cioci. 
towarzyski szczur
 
Niecały rok temu znalazłam Miśkę w necie i rozkochała mnie w sobie od pierwszego wejrzenia. Niestety zwierz okazał się bardzo, bardzo, mega mocno towarzyski i nie mogłam jej poświęcać tak wiele czasu jak ona tego potrzebuje. A moja ciocia szukała królika dla swojego wnuka. Więc zamiast królika zaproponowałam jej szczura. 
szczur, który się przytula
 
Teraz Miśka ma towarzystwo cały czas, dzieciak też jest zadowolony. A ponieważ ciotka mieszka po sąsiedzku, to mniej więcej co tydzień zgarniam szczura do siebie, by obciąć jej pazurki. Zazwyczaj spędza u mnie cały dzień (i ciągle pcha mi się na kolana, żeby ją dotykać, głaskać i miziać), ale z powodu urojonej ciąży mojego psa musiałam szybko pozbyć się Miśki z domu, więc była u mnie tylko jakieś 15 minut. Jeszcze mi się to nie zdarzyło wcześniej, ale tym razem miałam straszne wyrzuty sumienia, że nie mogłam zatrzymać jej u siebie na dłużej. 
szczurek
 
Z ciężkim sercem ją za każdym razem oddaję cioci, ale wiem, że tam jest jej lepiej.

3 komentarze:

  1. Słodka ;)) Ja też za swoim pieskiem tęsknie, jest u rodziców, i też wiem, że tam mu lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja fanką szczurków nie jestem, ale ta Twoja Miśka jest słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze szczurkiem nigdy nie mialam do czynienia..najwyżej przez witrynę sklepową,ale z daleka wyglądają bardzo sympatycznie :) A Misia wyjątkowo!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...