18 lutego 2014

Melanż w Gdańsku

Wyjątkowe miejsce, gdzie możemy skosztować ciast robionych na miejscu własnoręcznie przez właścicielkę.
Absolutnym plusem tego miejsca jest lokalizacja (ul. Partyzantów 9/2). Nawet ja, osoba, która gubi się idąc osiemdziesiąty raz w to samo miejsce, akurat tam trafiłam bez żadnego problemu.
Cecha jaka wyróżnia Melanż spośród dziesiątek innych kawiarni w Gdańsku jest menu, które oprócz klasycznych pozycji takich jak szarlotka lub sernik zawiera także ciasta stworzone z myślą o diabetykach. 
Melanż Gdańsk
 
Niesamowitym zaskoczeniem było dla mnie, że ciasto niezawierające cukru może być tak nieziemsko słodkie.
Zarówno osoby będące na diecie cukrzycowej jak i takie, które wybierają świadomy styl odżywiania się będą bardzo zadowolone, ponieważ składając zamówienie możemy liczyć na otrzymanie dokładnej informacje na temat zawartości cukru, lub jego zamienników (będziecie bardzo zaskoczeni dowiadując się czym można zastąpić cukier) , jak i innych wartości odżywczych. Informacje te umieszczone są w menu, a jeżeli czyjaś ciekawość jeszcze nie jest zaspokojona to Pani Asia z chęcią udzieli wyczerpującej informacji.
Poza słodkościami w Melanżu spróbować można dań obiadowych, które również cieszą się ogromną popularnością. 
Melanż Gdańsk
 
Jest to również prawdopodobnie jedyne miejsce, gdzie można napić się grzańca z... białego wina, jak i grzańca bezalkoholowego. I nie mogę przemilczeć tego, że grzaniec przygotowywany jest w garnuszku, powolutku gotując wszystkie składniki, a nie w mikrofali. A przy tej okazji dodam także, że bita śmietana również jest przygotowywana na miejscu.
Melanż Gdańsk

Bardzo duży wybór kaw może wprawić w niemałe zakłopotanie, ale zarówno miłośnik klasyki będzie zadowolony, jak i osoba lubiąca kuchenne eksperymenty będzie wniebowzięta.

Melanż Gdańsk

 
A kącik dla dzieci zapewni komfort i chwilę wytchnienia rodzicom. Tablica bardzo skutecznie zajmuje dzieci na długi czas. 
Melanż Gdańsk

Melanż Gdańsk
 
W czasach, gdy ludzie często żywią się „śmieciowym jedzeniem” Pani Asia wyszła naprzeciw oczekiwaniom tym, którzy tego robić nie chcą i wraz zaprzyjaźnioną Panią dietetyk wprowadziła...
Melanż Gdańsk

...Pyszną nowość.
Dodatkowo do odwiedzenia właśnie tej kawiarni zachęca bardzo miła obsługa oraz wyjątkowe wnętrze, w którym bardzo klasyczne kolory i proste dodatki przeplatają się z dziewczynami pin up.
Melanż Gdańsk

Tak więc polecam ciasto daktylowe (to ciasto absolutnie zmieniło moje życie i udowodniło mi, że deser nie musi być z czekoladą, by był tak bardzo słodziutki)
Melanż Gdańsk

I szczerze zachęcam do odwiedzenia kawiarni Melanż.

3 komentarze:

  1. Gdyby nie fakt, że Gdańsk jest spory kawałek drogi ode mnie była bym już w drodze do tego miejsca. Urzekł mnie klimat, wiele rzeczy zaskoczyło, ale w bardzo pozytywny sposób:)
    I na pewno przy okazji letnich wakacji zajrzę tam na dłuższą chwilę:)
    Dzięki za tą notkę:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tam i wygląda smakowicie... Jestem straszny łakomczuch na słodycze, szkoda że mam tak daleko, bo pewnie nie będzie okazji, by odwiedzić to miejsce...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadę do Gdańska w ten weekend - przydał mi się ten wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...