22 lutego 2014

Lody waniliowe z migdałami

Miałam dzisiaj ogromną ochotę na migdały. Ale nie na takie zwyczajne migdały do przegryzienia, miałam ochotę na coś słodkiego z migdałami. Pomyślałam, żeby może zrobić sobie jakiś jogurt z migdałami, rodzynkami i może z płatkami, ale poza kwaśną śmietaną nie znalazłam w lodówce nic mlecznego.
A wtedy z ratunkiem przybył mój tata, który... kupił nam lody!
Więc od razu pokruszyłam kilka migdałów i tak o to ze zwykłego „kalipsiaka” waniliowego zrobiłam deser o którym naprawdę marzyłam.
lody z migdałami

Wieczorem jeszcze tu na pewno zajrzę.

2 komentarze:

  1. No, no, no :)
    Wygląda naprawdę pysznie:)
    Chyba będę musiała Cię poprosić o jakiś fit przepis dla pulchnej małej czarnej :D
    Ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki zaadę mam nadzieje że świeży imbir łatwo będzie mi dostac. przespi super muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...