15 lutego 2014

Kubek termiczny

Zbawienie podczas najnudniejszych wykładów, jeżeli znajduje się w nim kawa!
termokubek

Chwalę się, ponieważ mój poprzedni termokubek mi się potłukł i ten oto jest nowiusieńki, kupiony kilka dni temu i użyty zostanie dopiero jutro.
A jutro zaliczenie praktyczne z drenażu limfatycznego klatki piersiowej i sprawdzian z teorii całego drenażu limfatycznego.
Ale po zaliczeniach i po wykładach będę szybciutko zmykała do domu bo mam bardzo ciekawe plany. Niektóre z tych planów związane są z blogiem, więc na razie sza...
I pytanie do Was:
Do czego Wy używacie swoich termokubków? Do kawy, herbaty, a może do kakao?
Dobranoc.
Ps. Jutro będzie super!

4 komentarze:

  1. Nie mam takiego kubka, muszę kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również się nie dorobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mam... A przydaje się to-to?
    Nie mam nawet uchwytu na kubek w aucie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się przydaje jak idę do szkoły na krótko.

      Usuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...