17 lutego 2014

Kolorowy pieprz

O kolorowym pieprzu za chwilę, najpierw zapowiem, że jeszcze dziś wieczorem, lub ewentualnie jutro rano pojawi się wpis, który otworzy dwa zupełnie nowe działy na moim blogu, więc zachęcam do zaglądania!
A teraz powiedzcie mi coś o pieprzeniu. 

kolorowy pieprz
Znalazłam ostatnio w mamy szafce z przyprawami kolorowy i pieprz i choć w teorii wiem, że zielony pieprz ma smak bardziej ziołowy, czerwony jest nieco słodkawy, biały ma łagodny smak i mocny aromat, a czarny smakuje dość intensywnie, to w praktyce nigdy nie używałam ich.
Dlatego pytam Was, bardziej doświadczonych: Do czego stosujecie pieprz kolorowy?

2 komentarze:

  1. Cholera jestem zacofana maksymalnie,w życiu nie słyszałam o kolorowym. Maaatko:/

    OdpowiedzUsuń
  2. do wszystkiego, uwielbiam kolorowy!!! szczególnie mielony w moździeżu wymieszany z solą morską

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...