12 lutego 2014

Kolacja

KolacjaZamierzałam dodać dzisiaj porządny wpis, ale po treningu jestem tak wykończona, że choć wróciłam już prawie dwie godziny temu, to dopiero zdążyłam się wykąpać i zrobić sobie kolację.
I zamierzam tę kolację zjeść w taki sposób jak lubię najbardziej, czyli z … Przyjaciółmi. A do Przyjaciół kanapki z serem pleśniowym. Uwielbiam takie wieczory!!!
Ktoś lubi ten serial tak jak ja? Oglądałam wszystkie serie już chyba po pięć razy, albo i więcej.
Zmykam się relaksować, jutro napiszę coś sensowniejszego (o ile po dzisiejszym stretchingu w ogóle będę się w stanie ruszyć).
Dobranoc!

1 komentarz:

  1. nie oglądam żadnych seriali, bo ogłupiają strasznie. Dodatkowo pokazują wyimaginowany świat, który niczemu i nikomu nie służy (z USA najczęściej, bowiem przemysł filmowy głównie tam się kręci i odbywa przecież). Ale przeważnie dziewczyny oglądają; może przez to chcą choć przez chwilę poczuć się jakoś inaczej? Doprawdy nie wiem dlaczego.
    Za to serek pleśniowy uwielbiam; mógłbym go jeść tonami, gdybym mógł. Ale niestety ze względu na trzymanie linii, jak ma co druga osoba na świecie, nie wolno mi.
    PS. Jestem z tego miasta, co zowie się grodem Neptuna (zresztą mam napisane u siebie na samej górze, po lewej stronie).

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...