20 lutego 2014

Jakie kwiaty do ciemnego, chłodnego pomieszczenia?

Miałam dodać wczoraj wpis o kawie na słodko, a nie dodałam żadnego wpisu. To dlatego , że z powodu własnej sklerozy byłam odcięta od internetu.
Poza tym była u mnie moja przyjaciółka, której się wyżaliłam, posłuchałam też o jej o problemach. Ale żeby nie było tak smutno, to umówiłyśmy się już na kolejne babskie spotkanie, które będzie wyjątkowo korzystne dla mnie...
Spotkałam też znajomego, którego nie widziałam wiele lat i było to spotkanie milsze niż mogłam się spodziewać.
Nie napiszę dzisiaj nic specjalnego, ponieważ, mam bardzo mało czasu, ale za to poproszę Was o radę. 



Jakie doradzacie kwiaty doniczkowe do ciemnego, chłodnego pomieszczenia, które lubią takie warunki?
A o kwiatki pytam dlatego, że planuję postawić jakieś w moim pokoju. Nie panują u mnie dobre warunki do kwiatów, przede wszystkim mam ciemny pokój. Ale rośliny bardzo dobrze oczyszczają powietrze, a jak pisałam już u Czarnej, mam problem z palącymi rodzicami i walczę z dymem jak tylko mogę.
A w ramach podziękowania za dobre sugestie kilka fotek baby z lasu, bo czas przełamać nieśmiałość i internetowe opory i pokazać się Wam!


2 komentarze:

  1. zamikulkas, czy jak mu tam, mam w takiej wlasnie zimnawej ciemnej sypialni i się sprawdzają, no i dużo podlewac nie trzeba, jeszcze polece zwykly bluszcz i ten drobnolistny jak i ten grubszy, mnozy się w szybkim tempie, wiec coraz więcej zieleni

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się na kwiatach znam tyle co nic,alee...z racji tego, że moja teściowa ma rękę do kwiatów, i że nasze relacje są jako takie zasięgnęłam jej opinii:) I możesz być spokojna,bo się kobita zna:)
    A więc: wszystkie paprotki i paprotko podobne:)
    Draceny, szeflery, fuksja, camelia i filidendron :)
    Nazwy jak z kosmosu:P
    Ale mam nadzieję,że będą rosły u Ciebie:)
    Ja mam storczyki,ale w mojej sypialni gości pomarańcz i generalnie jest jasno.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...