26 lutego 2014

Dlaczego wolę kawę z imbirem niż z kardamonem?

Wypoczęłam, czuję się o wiele lepiej i mam bardzo ambitny plan co do kolejnego wpisu, ale ponieważ mam znowu bardzo mało czasu, to teraz tylko szybki wpis o kawie z kardamonem, która mi absolutnie nie przypadła do gustu.
Kardamon ma tak orzeźwiający smak, że myślę, że perfekcyjnie nadaje się do herbat podawanych na zimno w upalne dni, lub do zwykłych herbat. Do kawy wolę imbir, bo imbir nie ma takiego cytrusowego posmaku.
Imbir ma też bardziej piekący smak, kardamon jest łagodniejszy. Poza tym dla mnie na plus dla imbiru jest fakt, że ma więcej właściwości zdrowotnych. I chociaż wiem, że nie zawsze to co jemy albo pijemy musi być super zdrowe, ale to wszystko razem sprawia, że naprawdę wolę imbir.
Ale kardamon z pewnością wykorzystam do nalewek, jak tylko zacznie się sezon na świeże owoce.

3 komentarze:

  1. Kardamon pity z kawą wytrąca część kofeiny.
    Zdrowiej dla osób,które nie mogą pić zbyt dużo kawy.
    No i ten dalekowschodni aromat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam pojęcia o tym, a to bardzo cenna informacja, dzięki:)

      Usuń
  2. sama nie piję kawy, ale zaproponuję taką z imbirem mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe oraz spam nie są mile widziane, natomiast za wszystkie pozostałe bardzo dziękuję;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...