13 lutego 2014

Beziki

Dzisiaj z moim K. urządziliśmy sobie przedwczesne walentynki, ponieważ jutrzejszy wieczór spędzę w szkole.

Co do bezików, to z tymi walentynkami to jest tak, że nie obchodzimy ich jakoś specjalnie ale warto jakąś małą przyjemność sobie zrobić. W normalnych warunkach pewnie zrobiłabym coś sama, ale leń potężny mnie ogarnia ostatnio i postanowiłam kupić beziki bo wiem, że K. uwielbia.
Kiedyś sama próbowałam robić, jak mi białka z jakiegoś ciasta zostały i kompletnie mi nie wyszły. Nie wysuszyły się, tylko spaliły. Ustawiłam zbyt wysoką temperaturę.
A jak wasze doświadczenia z bezami, robiliście kiedyś, wyszły wam?
Albo kokosanki? Kto z Was robił kokosanki?

6 komentarzy:

  1. Nie robilam ani jednego ani drugiego.
    Pieklam ciasteczka wczoraj z synkiem.
    Znalazlam tez fajny przepis na serduszka z ryzu preparowanego ale poki co na przepisie sie skonczylo ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! Słodycze z ryżu preparowanego są super! Pamiętam, że znajoma mojej mamy robiła szyszki z miodu i takiego ryżu jak byłam mała i uwielbiałam je! Ale choć myślałam o zrobieniu już wiele razy, to jeszcze nigdy nie próbowałam nawet robić. W końcu się zmotywuję:)

      Usuń
  2. Kurcze no, zaglądam tu i od razu jestem głodna :/ Nie masz litości dla kobiet w ciąży :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę i Ty dzisiaj serwujesz coś słodkiego. A jeśli chodzi o przepis na bezy do zaglądnij do Kingi Paruzel ma świetny przepis.
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ zmiany:):):)
    Ładnie tu u Ciebie:)
    Bezy uwielbiam,kocham,przepadam baardzo :D
    Sama robiłam często i rzeczywiście raz się udawało, innym razem trochę gorzej,ale generalnie nie narzekam bo były dobre;)

    Kokosanki robi moja siostra,ja nie przepadam za kokosem.

    OdpowiedzUsuń
  5. mniaam! nigdy nie robiłam, ale jeść lubię hihi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe oraz spam nie są mile widziane, natomiast za wszystkie pozostałe bardzo dziękuję;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...