11 lutego 2014

A czasami...

A czasami, po dniu takim jak dzisiejszy mam ogromną ochotę na najzwyklejszą na świecie kawę.
Nie wiem, czy wiecie, ale kawa wspomaga odchudzanie! Pobudza układ trawienny. Z doświadczenia mogę powiedzieć, że rzeczywiście tak jest, bo zaraz po wypiciu kawy jestem głodna.
To jest dzisiaj zasłużona kawa. Na porządki mnie wzięło firanki wyprałam, zasłonki i narzutę na łóżko i pokrowce na pufy. I tak się wkręciłam, że i kurze pościerałam, zrobiłam porządek w kosmetykach (i kolejny raz stwierdziłam, że mam ich za dużo). Nawet lustro w moim pokoju umyłam.
kawa
Myślę, że to jeszcze wycisk jaki dostałam na wczorajszym treningu wzbudza we mnie tę pozytywną energię i pozytyw. Zawsze po treningu jestem mega wymęczona, ale też bardzo naładowana pozytywnymi emocjami i czuję się jak bogini, czuję, że mogę wszystko!
A co Was tak pozytywnie nakręca?

4 komentarze:

  1. Ja to jestem kawą chyba już przepita i na mnie nie działa:(
    a szkoda,bo byłabym jak szczypiorek :D:D
    Maaatko zaraź mnie tą chęcią do sprzątania:)
    Ja bym musiała umyc okna,ale mi się cholera nie chce:/
    W sumie nie wiem co mnie nakręca,czasem tak bez powodu coś mnie trafi i sprzątam na pełnych obrotach,a czasem tak jak dziś mam lenia:/
    Ściskam!

    P.S a co trenujesz?
    Pytam,bo ja przez wiele lat pływałam synchronicznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja trenuję na ergometrach poza tym raz w tygodniu trening ogólnousprawniający. I myślę też o tym, żeby zacząć biegać. Mam koło siebie las więc mam dobre warunki do tego:)

      Usuń
  2. popołudniu i wieczorem jakbym się napiła kawy to chyba bym w ogóle nie zasnęła! :) dzięki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rok temu regularnie ćwiczyłam, i miałam w sobie mnóstwo energii. Ogólnie zauważyłam, że im więcej mam ruchu i w ogóle jakichś zajęć, tym więcej mam energii i lepiej jestem zorganizowana. Jak nic nie muszę, to ciężko jest mi się w sobie zebrać, żeby jednak coś zrobić...
    Kawę lubię, ale ostatnio pijam głównie herbatki (malinowo-waniliowa, mniam!) :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...