03 listopada 2013

Cukier waniliowy



Niezwykle prosty w przygotowaniu prawdziwy, domowy cukier waniliowy! 

Do niedużego słoiczka wsypałam cukier  biały. Następnie laskę wanilii przekroiłam wzdłuż i nożykiem wyjęłam z niej ziarenka, które zmieszałam z cukrem. Samą laskę natomiast pokroiłam na kila części i również włożyłam do słoiczka z cukrem. 

Najpierw należy rozmieszać wszystko tak by aromatyczne ziarenka wanilii się od siebie trochę oddzieliły. A potem już tylko raz lub dwa razy dziennie energicznie potrząsamy słoikiem. 

Po dwóch tygodniach cukier waniliowy z prawdziwej wanilii jest gotowy do użycia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze obraźliwe oraz spam nie są mile widziane, natomiast za wszystkie pozostałe bardzo dziękuję;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...