09 października 2013

Rozgrzewająca malinowa herbata



Dzisiaj przedstawię pomysł na bardzo szybką, rozgrzewającą herbatę. Użyję malinowej Taheebo. Jest to herbata liściasta, więc użyję sitka. Wystarczy jedna czubata łyżeczka  (nie lubię mocnych herbat). Dodałam trzy goździki i odrobinę cynamonu pokruszonego. Dosłownie kilka kawałków. A na koniec (kiedy temperatura już trochę opadnie) dosłodziłam oczywiście miodem, czyli tak jak lubię najbardziej i dorzuciłam kilka „pijanych” wiśni.  Można dodać też trochę wiśniówki, wtedy herbatka zadziała bardzo rozluźniająco…

Tak jak pisałam, szybka i prosta przyjemność.  Ja wybrałam herbatę malinową, ale tak naprawdę można użyć swojej ulubionej herbaty owocowej.

A teraz ruszam w podróż w poszukiwaniu najlepszego przepisu na grzane piwo.

Chwili relaksu życzę odwiedzającym:)

2 komentarze:

  1. Zimą uwielbiam herbatę malinową, a właściwie to nawet już jesienią ją popijam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zimą uwielbiam herbatę malinową, a właściwie to nawet już jesienią ją popijam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe oraz spam nie są mile widziane, natomiast za wszystkie pozostałe bardzo dziękuję;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...