10 września 2013

Kawa z goździkiem

Dzisiejszy poranek przywitał nas piękną pogodą. I mimo wielu możliwości wykorzystania tak ładnego dnia, ja skupię się na tym co muszę już dzisiaj zrobić, czyli na zakupach. Muszę kupić do bożonarodzeniówki produkty.

Dzisiaj wieczorem, jak tylko wrócę do domu od mojego faceta, to będę miała trochę czasu, by się wszystkimi moimi specyfikami zająć.

A tymczasem szybki przepis na zimową, rozgrzewającą kawkę.

Potrzebujemy:

*kawę (ilość zależy od naszych upodobań)
*dwie łyżeczki miodu
*goździk (na filiżankę wystarczy jeden, ale na szklankę, lub kubek polecam dwa)
*plasterek świeżego imbiru

Po zalaniu kawy chwilę czekamy i dodajemy goździki i imbir. Ja plasterki imbiru nacinam z każdej strony, tak by jak najwięcej smaku oddał. A gdy kawa już odrobinę ostygnie osładzamy miodem.



Przepis jest megaszybki, megaprosty, i naprawdę dobry. Na chłodne wieczory polecam.

2 komentarze:

  1. Przepis na kawkę wykorzystam w weekend. Testerem będzie mój małż - jak na fana kawy przystało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawa nie tylko na zimę ale już jesienią się przyda :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...