30 sierpnia 2013

11. Napar z pokrzywy i skrzypu polnego- ciąg dalszy i poniedziałkowa zapowiedź

Na pytanie Inspiracjii odpowiadam: Tak, wsypuję sobie łyżeczkę (na filiżankę) mieszanki pokrzywy ze skrzypem, zalewam gorącą, ale niewrzącą wodą i przykrywam na pięć minut. Niestety, jeśli chodzi o smak, to szału nie ma, ale dodałam pół łyżeczki miodu i było spoko.

"Rewolucji" żadnych w żołądku nie miałam, czułam się zupełnie zwyczajnie. Zobaczymy jakie efekty przyniesie mi długotrwałe stosowanie.

Dzisiaj z notką wpadam tylko na chwilę. Po powrocie do domu muszę w końcu zająć się porządkiem. Wyciągnęłam już ze schowka zimowe i jesienne ubrania, czas je już wyprać i ułożyć w szafie zamiast tych letnich. Poza tym muszę umyć słoje po przetworach, które ostatnio przelewałam do butelek, bo też stoją już od tygodnia i czekają aż się nimi zajmę.

W weekend mnie tu nie będzie, te dwa dni są tylko moje. Ale już w poniedziałek wracam z niesamowitym przepisem i weekendowymi zdjęciami, a do tego czasu proszę o cierpliwość.

Wszystkim życzę udanego weekendu, trzymajcie się cieplutko i łapcie jeszcze słoneczko:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze obraźliwe oraz spam nie są mile widziane, natomiast za wszystkie pozostałe bardzo dziękuję;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...