28 sierpnia 2013

Prosty i tani deser

Zapowiadałam dzisiaj najłatwiejszy deser na świecie i już mówię o co chodzi. Mój sposób na bardzo szybkie, bardzo pyszne i dość tanie lody, które wymyśliłam "na poczekaniu", chcąc zrobić przyjemność mojemu facetowi.

Zacznijmy od tego, że poprzedniego dnia robiłam nam banany z bitą śmietaną, którą oczywiście sama ubijałam ze śmietanki 36%. Sporo mi jej zostało, więc w obawie przed tym, by nie opadła schowałam ją do zamrażalnika. W lodówce miałam też sos czekoladowy, a w ogródku czerwoną porzeczkę.

Przygotowałam sobie szklanki do kawy mrożonej. Na spód szklanek ułożyłam totalnie zamrożoną bitą śmietanę. Zerwałam z krzaczka około pół szklaneczki porzeczek i rozgniotłam je z cukrem. I to stanowiło kolejną warstwę, a na to polałam sos czekoladowy. Następnie znowu bita śmietana (dość gruba warstwa), znowu porzeczki, znowu sos i ostatnie warstwy to bita śmietana i sos czekoladowy pełniący już też funkcje dekoracji. Gotowe!

Banalnie prosty, ale naprawdę pyszny i daje wiele możliwości modyfikacji, można się z nim zabawić np. Polewając jedną z warstw likierem owocowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze sprawiają mi OGROMNĄ frajdę, więc jeśli tu jesteś Drogi Czytelniku, to zostaw proszę ślad po sobie, będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...