26 sierpnia 2013

05. Trochę o herbatkach zwalczających ból

Najpierw przedstawię sprawdzone przez siebie sposoby.

Przede wszystkim na 100% mogę powiedzieć, że w przypadku bólu żołądka , całkowicie niezastąpiona jest orzechówka. Kieliszeczek wypity duszkiem działa na mnie lepiej niż nie jedna tabletka.

I pisząc o uzdrawiających herbatkach nie da się ominąć napojów alkoholowych, ponieważ w przypadku bólu gardła i kaszlu polecam herbatkę z miodem, najlepiej od pszczelarza, z polskiej, wiejskiej pasieki a nie z marketu, z Chin od pszczół na antybiotykach hodowanych, i do tego naleweczka z sosny. Moją mamę męczył koszmarny kaszel, między innymi dlatego, że paliła i codziennie piła sobie łyżeczkę tej nalewki. Kaszel nie zniknął zupełnie, ale nie był już tak intensywny i duszący. Ja natomiast preferuję dolać ją do herbaty i tak jak pisałam dodać miodu.

Kiedy czuję, że łapie mnie przeziębienie, to na noc zamiast aspiryny, to robię sobie herbatę z miodem, cytryną i nalewką na jaką mam ochotę. Moja ciocia stosuje do tego głównie nalewkę z aronii, ja z sosenek lub wiśniówkę. Niesamowicie rozgrzewa i rano budzę się w naprawdę o wiele zdrowszym stanie.

Napar ze skrzypu polnego i pokrzywy wzmacnia włosy, skórę i paznokcie. Działa lepiej niż te wszystkie suplementy diety reklamowane w tv i nie zatruwa organizmu.

Tego jeszcze nie wypróbowałam, ale;

Na bóle miesiączkowe działają melisa, rumianek, kozłek lekarski, nagietek i dziurawiec.

Na ból głowy stosowana jest herbata z kory wierzby, którą można kupić w aptece, lub z liści rozmarynu, które są bardziej dostępne. WAŻNE; Nie należy pić herbaty z rozmarynu w czasie ciąży!

To tak bardzo ogólnie o pomocnych herbatkach, jeżeli ktoś ma konkretne, bardziej sprecyzowane pytania, to chętnie na wszystkie odpowiem.

A tu jeszcze kilka zdjęć z wczorajszego poranka.

Trzymajcie się cieplutko:)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze obraźliwe oraz spam nie są mile widziane, natomiast za wszystkie pozostałe bardzo dziękuję;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...